Om livet på landet, vår familj & vårt hem. Och kanske lite annat...

onsdag 8 augusti 2012

Hopp i galopp!

ååh.....

....hej!

....zzzz...

Konstigt eller karma.... jag kände att vi behövde en potta till toaletten uppe oxå så jag sa det till M att vi får kolla efter en på nästa loppis. Sagt & gjort. Nästa loppis kom & tadaa! en rosa potta inhandlades för typ 5 kronor. Sen kröp en känsla på mig att Astrid ville bli mer stimulerad så då kom jag på att det finns ju hoppgungar. Ja det skulle nog vara nåt för henne! (vi hade ingen till Alice) Jag sökte på nätet & jo dom kostade en slant såklart. Då började jag leta på Blocket efter en begagnad. Flera var redan sålda osv. & sen så åkte vi till Öland på lite semester. Minns att jag sa till sällskapet; det vore ju toppen om jag kunde hitta en hoppgunga på loppis här på Öland! Det blev inte så många loppisar men vi tog oss till en i hamnen, jag & Jennie. Och vad hänger väl där....en hoppgunga! 70 kronor väl spenderade!! Astrid diggar den som ni ser & jag funderar på vad jag "behöver" till nästa loppis hmm.... en skattkista full med pengar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar