Om livet på landet, vår familj & vårt hem. Och kanske lite annat...

lördag 9 februari 2013

Kronprinsessan V

Efter kvällens melodifestival så känner vi mest tomhet jag och M... jag sa direkt att bananen går vidare trots sämre låt än i fjol, trots att han inte kan sjunga, trots att han inte dansar samt att det är ett hån mot dom artister som verkligen kan och gör alla detta! Men trots detta kan vi inte förstå hur denna wow kille- Anton Ewald som kan sjunga, dansa som en gud och dessutom har en skit cool stil, inte går direkt till finalen! Antiklimax sa M och han tog orden ur min mun. Lyssna, titta njut:
 
 
Vi satt kvar i soffan och njöt av lite kändis mingel på QX Galan. Jag visste att hon skulle komma, jag hade redan sett klippet på nätet men ändå...
 
 
bild lånad från QX

...tårarna kom ändå. Om någon bara kunde tala om och verkligen få vår kronprinsessa att förstå hur underbar hon är! Jag tror inte riktigt hon fattat vilken genomslagskraft hon har. Hur hon berör människor med sin folklighet. JA jag är royalist men jag tror att alla var det den här kvällen.
Du är fantastisk.
Tack.
 
 


2 kommentarer:

  1. Vi är enade, dock tycker jag att bananen är rolig men till final behöver han ju inte gå!
    Jag fick också en tår i ögat och är inte royalist, men det var nog mer av Jonas tal.

    SvaraRadera
  2. Malin...jag skäms, lappen med ditt nummer är på villovägar nånstans inne på Sockerklara så nu försöker jag få tag i dig den här vägen!

    Dessvärre hittar jag ingen motsvarighet till den fina tjejpläden...:( Har letat och letat men utan resultat. Tyvärr:( Vill du att jag håller den rosa pläden å du försöker hitta nåt annat till grabben...? Du kan väl höra av dig till ida@sockerklaras.se så jag säkert vet att du fått mitt meddelande.:)

    Hoppas du får en skön helg nu med de dina!

    /Ida

    SvaraRadera