Om livet på landet, vår familj & vårt hem. Och kanske lite annat...

måndag 9 maj 2011

Första bettet



Aj! vad det kliar på mitt ena ben! M sa att det bara är en liten prick men det brände till ganska så bra igår när vi satt i gräset & nu känns det mer som ett myggbett, så nu är ni varnade- dom kommit nu!
Annars kan jag glatt meddela att nattningen av Alice går framåt! Nu sitter vi bara kvar i 5 minuter sedan går vi ut ur rummet. Vi sätter på radion i hallen utanför hennes sovrum & sedan somnar hon för egen maskin! Vår lilla tjej. Nu skall vi ta en smörgås är sååå hungrig. Gokväll!

3 kommentarer:

  1. Bra Alice! Hejja på!
    Vad kul att jag fick dig att äta tårta! Och himlans upplyftande att du såg att det var hjärtan och inte levrar..
    Fin,fin hink...

    Kramar..Snart bär det av!!!

    SvaraRadera
  2. Ja vist rusar tiden förbi! Jag känner att jag typ hinner inte ens hälften av allt som jag borde.. Det är ju såhärligt och gå och pula i trädgården!
    Lilla Alice börja bli stor,stor tjej;)

    Kramar..

    SvaraRadera
  3. snälla kan du fixa nattning till min med.. 1 timme ikväll och massa tjafs.. blir tokig..

    SvaraRadera