Om livet på landet, vår familj & vårt hem. Och kanske lite annat...

måndag 17 januari 2011

Tofs eller inte

Inte, om Alice får bestämma men vi håller på att öva här hemma. Den får sitta kvar lite längre varje gång... Den här veckan jobbar M kväll så jag får styra skutan här hemma allena. Nya rutiner gör en trött, inte hjälper det heller att det är mörkt när man åker på morgonen & lika mörkt när man landar hemma igen. Men det är lika härligt att komma hem till min lilla tjej som varje dag kommer emot mig med utsträckta armar & som kryper in i famnen på mig! <3


Lördagsfin

Novemberbus med två tofsar


Osså kommer den lilla handen upp...





2 kommentarer:

  1. sötnos. gillar en tofs bak mest men tycker hennes mamma ska göra inbakade flätor istället..:) emil hade tofs igår med (killtofs) hans pappa är inte lika gillande med detta.. tur grabbarna våra har valt flickor med betämmanderätt:)

    SvaraRadera
  2. jättegullig!!! Tänk jag som fick hår supersent...ehh (ja inte där du tror)så mamma fick trycka på mej söta tjejiga mössor etc..så man skulle se att jag var en tjej! ;-)kram!

    SvaraRadera