Om livet på landet, vår familj & vårt hem. Och kanske lite annat...

måndag 7 februari 2011

Nu kör vi!

Idag var jag & träna!!! Du, jag vet inte när jag unnade mig själv denna tid sist. Men det är ju inte klokt att man inte tar hand om sig själv bättre om man tänker på hur länge denna kropp skall bära fram en. Man stoppar i sig allt möjligt, dricker inte tillräckligt med vatten utan torkar istället ut insidan med kaffe & för att inte prata om- alkohol. Man servar bilen, renoverar sitt hem, tar hand om utsidan av kroppen till viss del. Klipper sig, hänger på nya kläder m.m. Men insidan då!


Visst jag är ingen profet, jag har kommit iväg & tränat en gång nu. Men det är en början, förhoppningsvis med en fortsättning...






Ny fåtölj till vardagsrummet, Alice godkände den! Den tar mycket mindre plats än den gröna vi hade stående där tidigare, den har nu fått flytta in i gästrummet. Behöver jag säga att det var ett fynd?!
Nu skall jag knoppa in & vakna med träningsvärk, hoppas jag. Dröm sött!

2 kommentarer:

  1. hoppas inte kroppen värkte för mycket !! men visst är det riktigt kul att ha börjat. förbered dig på 3gånger till imorgon:) men det är riktigt kul det med.. vi ses imon

    SvaraRadera