Om livet på landet, vår familj & vårt hem. Och kanske lite annat...

söndag 29 maj 2011

Loppisrunda


Igår åkte vi iväg på en loppisrunda jag, Jennie & Lina och den var mycket lyckad.
Vi startade i Jönköping & sista stoppet var i Sävsjö. Fyndade bl.a. en söt gul "skrollan" regnjacka som var lite utsväng i nedkant till Alice som hon gillade & träskor till mig själv. Tack tjejer för en mysig dag tillsammans "on the road"!
För fler bilder besök http://linaskvallsblogg.blogspot.com/2011/05/trevlig-loppisdag.html
Idag har jag firats här hemma av min lilla tösabit jag fick kaffe på sängen & hurra rop! Fick även en jäääättefin present. Och syrener (från trädgården men ändå!) som mamma skulle ha. Jag är mer än nöjd med min dag! ♥
Sedan har vi har även firat våra egna mödrar med blommor & hemmagjord rabarber chutney. Hoppas alla ni mödrar fått lite extra uppskattning just idag! Kram på er// M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar