Om livet på landet, vår familj & vårt hem. Och kanske lite annat...

fredag 28 oktober 2011

Morgonstund

Hyllan i köket










Vacker vas som är köpt i Marias Längtan till landet





Ljuslykta köpt på Mio


Det är så härligt när det är mörkt & man får tända ljus & mysa så det gjorde Alice & jag imorse. Vi åt en lång frukost & sen badade Alice & under tiden passade jag på att ta en dusch. Sen är det mycket viktigt att man luktar på Alice hår efter tvättning & utbrister: mmmh va gott det luktar! Hon gör samma på mig & säger: mmmh gott luktar!

Iiiiih vem är valrossen i spegeln? Oj det är bara jag & min gravidmage & lite extra här & där. Note to self- täck över alla speglar på ett shabby sätt! Hehehe. Nej då jag trivs med min allt mer tydliga bulle & allt extra, det springer jag av mig i sommar...

ps. ikväll blir det After Work med tjejgänget! Men jag har mycket att styra med innan dess så nu får jag nog sätta fart!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar