Om livet på landet, vår familj & vårt hem. Och kanske lite annat...

måndag 5 november 2012

I dagsljus!




Till julsnappsen kanske...
 
 

 



Lampan kommer från min loppis & skärmen fyndade jag i somras


Dagsljus & dagsljus...det blir inte mycket ljusare på dagen den här årstiden. Men lite bilder från vårt matrum & tallrikshyllan blev det i allafall! M var uppe på vinden & hämtade ned barnstolen i vitt. Den är enkel men väldigt fin tycker jag. Dock är den ganska rymlig så jag måste få till någon dyna eller så annars blir det lite väl stort för Astrid att sitta i den. Hade varit gulligt med något prickigt kanske...ja vi får se! Idag är det en ganska grå måndag men Alice ser fram emot gymnastiken i eftermiddag & efter en liten loppis tur så är det dags för lite fika nu tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar