Om livet på landet, vår familj & vårt hem. Och kanske lite annat...

torsdag 29 december 2011

Nu börjar det närma sig....


Igår var det "bara" 10 veckor kvar!! Himmel & pannkaka va fort det har gått! Nu kanske man ska börja planera lite inför ankomsten.... visst jag har redan handlat några nya pyttesmå söta plagg som får följa med till BB & idag tvättar jag upp täcke & kudde till bebis, annars tror jag vi har resten under kontroll..... saknar dock första bilbarnstolen.....& vagn......eeeh men det löser sig nog!
Annars har jag handlat ALL mat inför nyårssupén. Det blir 3-rätters & vi ska fira tillsammans med M´s syster med familj, dom kommer hit så vi håller på att ta undan mycket utav julen & fixar lite nyårs fint!

1 kommentar:

  1. Ja håll i hatten nu går det fort som rackarns!nästa vecka är jag ledig då tar vi en träff. Gott nytt år nu på er! Kramar

    SvaraRadera