Om livet på landet, vår familj & vårt hem. Och kanske lite annat...

tisdag 21 augusti 2012

Instagram


Jag har äntligen blivit invigd i Instagram världen- tack Sanna!
Ni måste bara pröva!!
Inte svårt alls bara superhäftigt.
Try it you like it.

En söt liten nyckelpiga!

Alice var mycket lycklig över att nyckelpigan hade landat på hennes arm! Hon ropade på mig & skulle stolt visa upp den, jag fick till och med utan protester fota henne!
Annars har det varit en varm dag idag här i Målen. Har bokat in en fika med vän & ett spännande möte nästa vecka. Har alltså fått lite gjort. M arbetar kväll den här veckan så igår kom några vänner & höll mig sällskap. En glassig fika med härligt tjitt tjatter!
Alice började på dagis förra veckan. Hon är så stor min lilla tjej, det gick som en dans.
Nu jaga tandtroll- snart soooova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar