Om livet på landet, vår familj & vårt hem. Och kanske lite annat...

fredag 25 november 2011

Advents pyssel

Dekorerar med kastanjer











Ny ljusslinga från Indiska

















Julröda tygservetter från Lexington





Vackra kammarljus stakar från Lustfyllt i Munkaskog



Jag har pysslat & *lull lullat* mycket dom senaste dagarna..... det här är den absolut mysigaste tiden på året!! Så nu tänker jag släppa loss & njuta fullt ut! Jul lådorna har M släpat fram från vinden så i helgen kommer inte bara stakarna upp.... nytt för i år här hemma är en julkrubba som vi hade när jag växte upp, tänkte det kunde vara mysigt att ställa iordning den tillsammans med Alice♥

ps. nu drar jag mig uppåt & kryper till sängs med en skål snacks & M såklart! Mer lull lull väntar imorgon.... Godnatt!

4 kommentarer:

  1. Wow det gick! Men det har tagit många försök! Jag brukar annars använda mig av anonym/namn. Slipper detta meck.. Men trevligt att jag kan slänga in en kommentar här! I morgon ska det lulllullas här med åh vad roligt till och med putsa fönstrerna ser jag fram emot!
    Kram och trevlig helg på er!

    SvaraRadera
  2. Ha Lina i år får du putsa själv ;) Fina bilder Malin. Ha det så mys pys imon 1 Advent :) Fick med mig lite vita gardiner från Ulla med gula fläckar :) KRAM KRAM

    SvaraRadera