Om livet på landet, vår familj & vårt hem. Och kanske lite annat...

söndag 6 november 2011

Godmorgon juice på er!











Detta är mina två nya favorit drycker här hemma. Är ständigt på jakt efter något svalkande, fräsch eftersom vatten blir ganska tråkigt i längden... & jag är ingen läsk person.. tycker bara man blir mer törstig. Nu har dom erbjudande på ICA denna vecka så då provade jag & föll pladask!! Grapen är lite lite sur-besk men jag dras ofta till det lite surare hållet. M tyckte då inte om dom tyvärr... :-) ...så nu får jag ha dom för mig själv! Men det är en strykande åtgång ändå!

Nu ska jag & Alice skynda skynda så vi hinner ut i dom småländska skogarna & titta på pappa M som skall åka rally på hemmaplan idag- vår alldeles egna kartläsare! Hörs sen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar