Om livet på landet, vår familj & vårt hem. Och kanske lite annat...

tisdag 28 februari 2012

Färden går mot Jönköping...



Ja alltså jag & Sanna ska åka på en mini turné till Jönköping & titta & klämma på massa söta bebis saker!! Men det är nog sista gången jag åker åt det hållet innan D dagen!!!
Och vad har fotot ovan med detta att göra kan man undra.....jo jag får en liten leverans idag från detta kända varuhus. Min väninna Jennie var där i helgen & jag beställde lite x-tra plastad frotté till bebis.
Plastad frotté & bodys är dom bästa tingen som man absolut ska satsa på när man ska ha barn, dagens tips från mig!! Varför kan dom inte göra bodys i en-två storlekar till?? Alice har vuxit ur sina & jag sörjer! Många barn är ju fortfarande blöjbarn i hennes ålder & då håller bodyn allt på plats & håller dom varma, ingen tröja som glipar i ryggen osv. Nähe nu måste jag sätta fart!!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar