Om livet på landet, vår familj & vårt hem. Och kanske lite annat...

lördag 18 februari 2012

Morgon leverans

Färska frallor

C-vitaminer till bebis


Suktar efter ananasen...

Just nu sitter vi & äter frukost & lyssnar på "Ring så spelar vi" eller nja....jag lyssnar med högerörat på radion som står i köket & Alice små tittar på morgontv´n som står på i vardagsrummet, men vi sitter tillsammans & njuter!! Alice nya är att dra i sig en hel flaska välling (som alltid på morgonen) & på det vill hon ha 2 stycken rostade!! Gärna med ost på men den var slut så idag fick det bli leverpastej. Själv njuter jag av färska frallor som vi får levererade till dörren varje lördagsmorgon!! Det ni! Trots att vi bor på landet!! Läste att man skall äta minst 1 kiwi om dagen när man är gravid så nu har jag pillat i mig två! Nu har pappan vaknat oxå så vi fortsätter njuta tillsammans av lite kaffe i favoritkopparna. Tjipp tjipp!

1 kommentar:

  1. Mysigt!! Själv stod jag på fotbollsträning i arla morgonstund!

    SvaraRadera