Om livet på landet, vår familj & vårt hem. Och kanske lite annat...

lördag 4 februari 2012

Gooood lördag på Er!


Alice & mamman har snart avklarat både frukost & "Ring så spelar vi", vi ska snart ta tandborstning & väcka pappan, hehehe. Åja det går ingen nöd på honom han fick sova HELA natten & nu på morgonen ostörd så nu är det snart dags. Alice & jag har en plan....vi ska dra på oss vinterstassen o gå ut o pulsa lite. Gunga vill Alice men jag får nog nöja mig en promenad (har inga vinterkläder som går runt mig längre så för att inte frysa ihjäl idag med 16 minus så måste jag röra på mig hela tiden när jag är ute!!) bort till loppisen med lite "nya" grejer samt leta efter nallar som en kär kund efterfrågat & vad gör man inte för att behålla sina kunder! Solen skiner oxå! Så nu får vi lägga på ett kol. Ser fram emot kvällens.....

Rösta på Danny i Mello 2012

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar