Om livet på landet, vår familj & vårt hem. Och kanske lite annat...

lördag 4 februari 2012

Loppis loppis

Stor som en kista fast i korg

Min fina nya vår väska från Grekland

I torsdags besökte jag en loppis på vägen hem & gjorde några fina fynd! Bland annat kistan i korg, ny handväska till våren, ett litet & väldigt lågt trädgårds bord till Alice lekstuga, en fin korg som skall spray målas & användas till bebis saker, tror jag.
Idag skulle vi som sagt till min egen loppis & leta efter nallar. Det var så kul att gå runt & kika på alla saker, hade nästan glömt bort vad som fanns där! För att fresta er lite då det är ett tag kvar tills säsongen drar igång på allvar så tog jag några foton, se nedan.

Vacker våg


Ett sött set


Älskar bonader

Den stora vagnen har M & hans syskon legat i
(& tänk svärmor som var på väg att slänga den på tippen!)
man kanske skulle ta hem den igen & ha som reserv till bebis.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar