Om livet på landet, vår familj & vårt hem. Och kanske lite annat...

torsdag 16 februari 2012

Sportlovsvecka & Palmyra

Räcket ska målas vitt till sommaren, känns avlägset nu....


Kul för alla barn som är lediga att det är riktig vinter! Minns själv hur roligt vi hade jag & syster yster när pappa skottade av taket på huset när vi var små. Vi byggde snögrottor & kunde kliva upp på altan taket från grottan för det var sååå mycket snö! Alla skridskor åk i parken vid lekis, det var tider det!
Här strålar solen idag & det är jättevackert ute. Ska försöka fota lite, tycker det är så vackert med vintervyer.
Annars var jag inne på en annan blogg häromdagen & döm till min förvåning om denna bloggerska inte hade besökt mitt kebabställe!! Alla som känner mig väl vet att detta är mitt absolut favorit ställe i Stockholm (Sverige) när det gäller fastfood!! Tydligen andras oxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar