Om livet på landet, vår familj & vårt hem. Och kanske lite annat...

söndag 5 februari 2012

Lördag förmiddag

 Högre, högre pappa!!

Begagnad snowracer, men det går lika bra med selleri!

Jippie!

Kusin bus

Trots bitande kyla så skulle Alice prompt gunga & åka kälke (snowracer).
Envisa vann över kylan.
Fick locka in henne med löfte om varm choklad, jag har aldrig sett så röda kinder & näsa *sötnos* Lagom till fikat kom kusin Emil som passande sa; jag är hungrig! Sen körde vi uppladdning inför schlager kvällen. Vi dansade & dom busade!
Nu går söndag mot måndag & jag är TOTALT slut i både huvud & knopp.....men lite har vi fått gjort i helgen, bebis har fått en egen fin vit byrå! M har som vanligt slipat & målat & jag "inreder" & har börjat fylla lådorna med lite nytt & lite från Alice bebis tid, lite flick & lite pojk....
Nu ska jag bara stryka lite innan jag sjunker ner i soffan med fil & flingor som jag för övrigt har dille på just nu.

1 kommentar:

  1. Ta det lugnt vännen! Viktigt att du tar hand om dig (er) ring om jag kan göra nått.. kram

    SvaraRadera